bez-nazwy-11-792x414-2

FreshMail.pl

WIĘCEJ ROCKA MAMO!

[fb_button]

Jak się miało naście lat, to było się buntownikiem. Glany, nirvana, znane tematy. Ku zdziwieniu obecnie poznanych farbowanie włosów na czarno było czymś normalnym. Mam sentyment do tego, a Wy? co robiłyście gdy miałyście naście lat? :)

1DSC02050 2DSC02016 3DSC02047 4DSC02004

Bluzka – reserved

Spodenki – zara

Paputki – zazzu 

słuchawki Tatki

XOXO
signature
comments [ 17 ]
share
No tags 0
  • karaol&ania

    Prze! Prze! Prze foty matka!! :D

  • Justyna

    O nasz paputki i legginsy i t-shirt :D Hah..widzę,że sieciówki rządzą :) No i wspaniałe zazzu :)

  • Body MISTRZOWSKIE ! ! ! :)

  • Malowałam włosy na pomarańczowo i w jednym uchu miałam 5 agrafek ;]

    • Buuba

      Mamo na szpilkach przybij pione! Teraz jesteśmy na szpilkach, a wcześniej… ;)

      • 5! Nie mówiąc o glanach ze startymi czubkami, które wciąż stoją w szafce z butami zachowane z sentymentu i wielu innych atrybutach mojego punkowo-rockowego imageu ;)

        btw. wybieramy się w lipcu na Metallice ;d nie wiem co nam odbiło. Może to już kryzys wieku średniego hah

        • to nie kryzys wieku średniego, to namiastka buntownika, który w Tobie pozostał:P ja np. nie wyrosłam z tego wszystkiego. Czy to znaczy, że jestem zacofana?:D

          • Absolutnie nie, to Twój styl i jeśli czujesz, że jest scalony z Twoim życiem / charakterem / stylem bycia, to świetnie. Ja o niebo lepiej czuję się teraz w szpilkach, niż w glanach. Co do koncertu, mam dylemat w co się ubrać…

  • O, rety! Piesek mnie przyciągnął na bloga, a tu takie kwiatki! :) Piona, Kochana! Glany, Nirvana, Led Zeppelin, Moonspell, Silverchair, HIM… :) Czarne włosy na zapałkę nawet :) Rafał miał dłuższe niż ja w pewnym momencie :) To były czasy!

  • Zdjęcia są cudne! Kacper mój jak zobaczył Waszego psiaka w tych słuchawkach to się zacieszłał 10 min przed kompem i w kółko je oglądał :) i na koniec dodał- ” Dzidziuś też jest fajny i taki słodki…”
    Pozdrawiam:)

  • gussx33

    oczywiscie, glany, wlosy czarne, raz naszla mnie wena glowe w dol i uciachalam kudly na jezyka, przypinke nnorvany z plecaka mam do dzis! sluchalo sie nirvana, the doors, pink floyd i nieco lzejszy garbage, kochalam te klimaty :D choc za wlosami plakalam :P za bluzeczke Bubiego dam se pokroic na prawde, lece do reserved bede szukac! x2 dla córy i dla synka <3

  • No to gorące pozdrowienia od nas : )
    Nirvana <3

    • Buuba

      tenkju;)

  • nie bez powodu Cie uwielbiam! bluzeczka Bubiego miażdży system. A odnośnie pytania, co robiłam gdy miałam naście lat? Boże…. chyba kiedyś muszę o tym książkę napisać, ale z cenzurą, bo nie byłam normalna, i nie wiem jakim cudem to wszystko przezyłam:D I możesz mnie zabić, ale nie umiem sobie Ciebie wyobrazić w glanach. Ciebie, to znaczy laski z nogami aż do szyji w szpilkach jak z wybiegu :D

  • Mam nadzieję, że moje córki jako nastolatki będą mądrzejsze niż ich mama :)

    • Buuba

      JA też!!!! :D

  • Taak ssamo! Z tym że wciąż zdarza mi się ubrać koszulkę nirvany mimo słusznej 30stki na karku;) A i niunia ma często prezentuje sie w rockowych koszulkach+różowe akcenty coby nie było….A w dodatku mąż wciąż śmiga w behemocie. Słodki maluch, udany blog, będę zaglądała m.in dzieki tej koszulce. Pozdrawiam

FreshMail.pl