Brak produktów w koszyku.

Urlop w kraju – WRÓCILIŚMY!

Wspaniała akcja #urlopwkraju dobiegła końca. Szczęśliwi wróciliśmy do domu. Nie było nas na blogu dwa tygodnie, ale byliśmy na bieżąco na naszym instagramie. Każdego dnia nagrywaliśmy instastories, publikowaliśmy posty z opisem z danego dnia. Instastories w częściach również zapisane jest w wyróżnionych relacjach. Wejdź na nasz instagram (kliknij) by odnaleźć materiały z wyjazdu i zainspirować się. Być może Ty w tym roku spędzisz swój urlop w kraju? :D

Urlop w kraju to społeczna akcja. Organizatorzy zaprosili 16 blogerów, oraz wyłonili ambasadorów akcji wśród znanych osób, których wysłali w Polskę. Bardzo się cieszę i jestem zaszczycona, że znalazłam się w tej szesnastce podróżników i mogłam aktywnie zwiedzać kawałek Polski, jednocześnie dzieląc się tym z Wami. 16 uczestników – każdy przydzielony do jednego województwa w Polsce.

Klikając w obrazek powyżej znajdziesz się na stronie akcji i będziesz miała możliwość by poznać wszystkich uczestników, oraz naszych wspaniałych ambasadorów. Jak już wiesz – nam przydzielono województwo małopolskie. Zakopane bardzo lubimy, byliśmy tam nie raz, ale dzięki akcji mogliśmy zobaczyć coś więcej. Jestem zachwycona pięknem tego województwa, oraz rzeczami, które tam odkryliśmy. Piękne widoki, które onieśmielały, a na sam ich widok ciągle powtarzałam: “cudze chwalicie – swego nie znacie”.

Wracając do akcji – uczestnictwo w niej brzmi jak marzenie. Piękny służbowy samochód, od partnera akcji Alphabet Polska, noclegi w pięknych miejsach, dobre jedzenie, i przepiękne widoki, oraz atrakcje, które udało nam się zwiedzić. Zwiedzanie było bardzo intensywne. Chcieliśmy wycisnąć jak najwięcej z naszego pobytu.

Mam rozpisane dzień po dniu co robiliśmy, a było tego naprawdę dużo!

Dzień 1

Dzień 1 – 6 czerwca. Przyjazd około godziny 19:00 do Krakowa i wieczorne zwiedzanie. Smok Wawelski, Barbakan Królewski, Stary Rynek, Kościół Piotra i Pawła, Kościół Św Marcina i kolacja, oraz nocleg w obłędy apartamencie SleepingInKrakow_Apartments (kliknij)

Dzień 2

Dzień 2 – 7 czerwca. Dzień rozpoczęliśmy przepysznym śniadaniem w naszym apartamencie Slepping In Krakow, następnie wybraliśmy się na Kopiec Kościuszki, Skałki Twardowskiego, Pomnik pamięci Żydów, Kamieniołom Liban, Kopiec Krakusa, Kolorowe Schody, by później zameldować się w Hotelu Apis(kliknij) a następnie zwiedzić zalew Nowohucki, i znów przespacerować się po rynku głównym w Krakowie.

Dzień 3

Dzień 3 – 8 czerwca, poniedziałek. Tu zwiedziliśmy Ojcowski park Narodowy, ruiny zamku w Ojcowie, widzieliśmy Maczugę herkulesa oraz zwiedziliśmy Kopalnię Soli w Wieliczce. Istne Cudo!

Dzień 4

Dzień 4 – 9 czerwca, wtorek. Ten dzień poświeciliśmy na Energylandię! Z rana opuściliśmy przepiękny hotel Apis, w którym nocowaliśmy dwie doby, i mieliśmy 1 nocleg w Zatorze.

Dzień 5

Dzień 5 – 10 czerwca, środa. Obraliśmy kierunek Wadowice, ale zanim to zwiedziliśmy Park Dinozaurów w Zatorze. Następnie zjedliśmy papieską kremówkę w Wadowicach, a następnie pojechaliśmy do parku Miniatur w Inwałdzie, oraz do Warowni na przeciwko (niesamowite miejsca). Zameldowaliśmy się tego dnia w przepięknym miejscu na nocleg: Apartamenty Premium Wadowice(klik) i zostaliśmy tam dwie noce.

Dzień 6

Dzień 6 – 11 czerwca, czwartek. Tu zwiedziliśmy Żar Zebrzydowski, ruiny zamku Barwałd. Zamek w Lanckoronie i centrum Lanckorony. Zjedliśmy również pyszny obiad w Zamku Suskim i wróciliśmy do apartamentu.

Dzień 7

Dzień 7 – 12 czerwca, piątek. Z rana wyjechaliśmy w kierunku Zakopanego. Po drodze zahaczyliśmy o piękny park w Rabce Zdroju, a w późniejszej części dnia wjechaliśmy na Gubałówkę. Zatrzymaliśmy się na dwie doby w przepięknym hotelu Stamary (klik)

Dzień 8

Dzień 8 – 13 czerwca, sobota. Tu zwiedziliśmy Tatrzański Park Narodowy, oraz Zakopane

Dzień 9

Dzień 9 – 14 czerwca, niedziela. Skierowaliśmy się w Dolinę Kościeliska, to był strzał w 10tkę. Jaskinia Mroźna zrobiła na nas wszystkich mega wrażenie. Tego dnia wjechaliśmy również na Kasprowy Wierch

Dzień 10

Dzień 10 – 15 czerwca, poniedziałek. Wymeldowaliśmy się z hotelu i obraliśmy kierunek na Krościenko. Po drodze zwiedziliśmy fabrykę obuwia Wojas. Od tego momentu każdy z nas nabrał szacunku do obuwia. To niesamowite ile osób pracuje nad jedną parą butów. Takie buty to multum ręcznej ludzkiej pracy. Całą wizytę w fabryce obuwia (naprawde warto obejrzeć!) zobaczycie w wyróżnionej relacji Urlop w Kraju na naszym instagramie(klik). Z fabryki obuwia pojechaliśmy zwiedzić Zamek z Czorsztynie i Niedzicy oraz Jezioro Czorsztyńskie, jakie to były magiczne miejsca! Naprawdę! Tej nocy nocowaliśmy w górskim domku w Szczawnicy.

Dzień 11

Dzień 11 – 16 czerwca, wtorek. To również był magiczny dzień. Zaczęliśmy od zwiedzenia Wąwozu Homole. Na początku onieśmieliły nas piękne wodospady, by później z trudem po błotnistym terenie piąć się pod górę. Naprawdę z trudem! Ale było warto, bo widoki, jakie się ukazały naszym oczom były niesamowite! Podjechaliśmy również na Wodospad Zaskalnik i zameldowaliśmy się w przepięknym pięciogwiazdkowym Hotelu: Modrzewie Park Hotel w Szczawnicy(klik). Zostaliśmy tam na dwie doby.

Dzień 12

Dzień 12 – 17 czerwca, środa. Dzień rozpoczęliśmy od wizyty w Pijalni Wód Leczniczych w Szczwnicy, położonej tuż obok hotelu. Spróbowaliśmy każdej z wód! Każda miała swoje magiczne właściwości. Później dwa kroki obok udaliśmy się do Cafe Helenka, na najpyszniejszą bezę ever. Następnie przebraliśmy się bardziej na sportowo i wjechaliśmy na Palenicę.

Dzień 13

Dzień 13 – 18 czerwca, czwartek. Opuściliśmy Szczawnicę. Po drodze zahaczyliśmy o wieżę widokową ślimak, punkt widokowy Woli Kroguleckiej. Chwilę dalej odwiedziliśmy Bobrowisko, później centrum Starego Sączu i ruiny zamku. Dojechaliśmy do Krynicy Zdrój, zobaczyliśmy tam nową wieżę widokową, i przenocowaliśmy w Leśnej Polanie(klik), by następnego dnia od razu wyruszyć do Dworu Droblin(klik) na zakończenie naszej akcji.

Dnia 13 wieczorem mieliśmy nieoficjalne zakończenie akcji, z przepysznym podlaskim jedzeniem w Dworze Droblin. By później:

Dzień 14

Nastąpiło oficjalne zakończenie naszej społecznej akcji Urlop W Kraju. To była niesamowita przygoda! Przepiękne dwa tygodnie!

Jak widzicie z każdego dnia wstawiłam tylko jedne wybrane zdjęcie. A mam aż 50 gigabajtów zdjeć! Postaram Wam się zrobić w najbliższych dniach wpisy z najciekawszych i najfajniejszych miejsc z naszego pobytu. A było ich mega wiele! Dziękujemy wszystkim partnerom akcji, dziękujemy wspaniałym osobom, dzięki którym przeżyliśmy ten wyjazd tak cudownie! Dziękujemy właścicielom hoteli i apartamentów, gdyż dzięki nim mogliśmy nocować w tak wspaniałych miejscach!

Pokażę Wam jeszcze czym jeżdziliśmy:D

Także dziękuje, że byliście z nami i do zobaczenia w kolejnym wpisie! :)