Close
Close

Brak produktów w koszyku.

10 najważniejszych rzeczy w kobiecym biznesie na 2025 rok

10 najważniejszych rzeczy w kobiecym biznesie na 2025 rok

Jakie możemy wymienić 10 najważniejszych rzeczy w biznesie na 2025 rok? Lubię bardzo porządkować swoją wiedzę, więc wyszczególnienie najważniejszych rzeczy, które by przydały się innym mamom w sprzedaży produktów cyfrowych – było dla mnie przyjemnością.

Blog buuba.pl powstał dwa miesiące po urodzeniu mojego synka w 2013 roku. Od tego czasu bardzo dużo się zmieniło. Na początku prowadziłam blog intuicyjnie, bez planów, bez wyższego celu. Cieszyłam się na myśl, że istnieje nadzieja, że coś z tego będzie. Nieśmiało później przeżyłam masę zaskoczeń – gdy okazywało się, że blog i social media stają się moim głównym źródłem utrzymania.

Głównie to były współprace z markami, później moje pierwsze ebooki, książka fizyczna, a następnie kursy online. Uczyłam się tego na przestrzeni ostatnich 5 lat. Wykupowałam płatne mentoringi, płatne lekcje. Dziś chce się podzielić tą wiedzą z innymi mamami, które chcą tworzyć swoje własne kursy, pisać ebooki – dzieląc się swoją wiedzą z innymi.

Jeśli chcesz sprzedawać w 2025 roku swoje produkty cyfrowe, być osobą, która stawia na niezależność po to, by mieć jak najwięcej czasu dla dzieci i dla swojego domu, to zwróć szczególną uwagę na:

1.Personalizowane lejki sprzedażowe

Lejek sprzedażowy ma za zadanie najpierw dać bezpłatną wartość dodaną, a następnie dopiero pokierować klienta do zakupu. Nie możesz od razu powiedzieć, że masz ebooka. Nie bój się na początku podzielić swoją wiedzą. Używaj storytellingu, lead magnetu czy autentycznych treści opartych o historie.

2.Automatyzacja marketingu

Możesz wykorzystać newsletter, czy automatyzacje na swoim instagamie – skorzystaj z narzędzia manychat. Dzięki temu komunikacja z Twoimi odbiorcami będzie efektywniejsza, szybsza i łatwiejsza

3.Nienachalna sprzedaż poprzez edukację

Wciskanie swoich produktów cyfrowych jest naprawdę słabe. Zrób to w umiejętny sposób – dając ludziom wartość, rozwiązania na ich problemy, odpowiedzi na ich potrzeby.

4.W 2025 roku dużą uwagę poświęć na tworzenie kontentu wideo.

W kontencie wideo możemy przekazac bardzo dużo treści, społeczność zaczyna darzyć nas sympatią i nas rozpoznawać. Kontent wideo jest jednym z najlepszych na przekazywanie treści i budowanie relacji.

5.Połóż nacisk na skupienie się na sobie, na rozwoju osobistym i samodyscyplinie

W social mediach bardzo ważna jest samodyscyplina. Jeśli budujesz swoją markę osobistą, bardzo ważne jest to by publikować regularnie. Nie zrobisz tego bez wytyczania sobie dat publikacji oraz samodyscypliny – czyli pilnowania samej siebie by zamierzony cel się zrealizował :)

6.Stwórz jeden produkt flagowy, lub całą drabinę produktową

Jestem za tym by twórcy internetowi tworzyli jeden duży program – i skupili się na przekazaniu jak największej wartości związanej z tym programem, a następnie ze sprzedażą go. Ponieważ taki program można cały czas udoskonalać i dodawać non stop coś do niego.

7.Technologia AI

Wykorzystanie sztucznej inteligencji z głową może być niebywałą pomocą – w tworzeniu produktów cyfrowych, zdjęć, grafik, treści. Pamiętaj tylko by nie polegać tylko i wyłącznie na tym.

8.Stworzenie kalendarza publikacji z konkretną strategią sprzedażową

Bez kalendarza publikacji ani rusz – nawet gdy Ci się wydaje, że na początku kampanii masz energię do działania – uwierz mi, pod koniec kampanii może być inaczej. Dlatego stworzenie/spisanie tego co masz nagrać przez całą kampanię i zrobienie tego razu, a później pozistaja tylko publikacje – jest ogromnym ułatwieniem w organizacji pracy.

9.Partnerstwo z innymi twórczyniami online – nie bój się proponować innym osobom działania z Tobą – do odważnych świat należy. Wspólne live’y, czy nagrywanie rolek jest świetnym pomysłem.

10.Kampanie bazujące na bliskiej społeczności – oczywiście masz społeczność jeśli prowadzisz social media, piszesz blog, czy działasz w inny sposób w internecie. Bardzo dobrym sposobem będzie stworzenie “bliższej społeczności” do której będziesz miała 100% docieralności swoich treści. Możesz to zrobić poprzez zaproszenie obecnej społeczności do zamkniętej grupy na telegram, zamkniętej grupy na facebooku, wówczas jeśli ktoś z Twojej społeczności znajdzie się w takim miejscu – jest większa szansa, że Twoje treści do niego dotrą (żaden algorytm ich nie pominie), oraz będzie się czuł wyrożniony.

Wszystkie punkty rozwinęłam w LIVE na moim instagramie. Zapraszam Cię również na bezpłatne szkolenie TUTAJ.

Celowo dodałam zdjęcie z Bali na okładkę tego wpisu – niech Cię zainspiruje do działania. Tworząc swoje własne produkty, prowadząc swoje biznesy mogłabyś pracować z każdego miejsca na ziemi i to jest wspaniałe w tych czasach! Prawda?

Close