Brak produktów w koszyku.

Urlop w kraju: wzięliśmy udział w drugiej edycji!

Kto nas śledzi na bieżąco ten wie, że pierwsza edycja Urlopu w Kraju już dawno za nami. Teraz przyszła pora na drugą edycję. Jesteśmy prze-szczęśliwi, że organizatorzy nas docenili i zaprosili na drugi sezon. Drugi sezon jest dla mnie szczególnie ważny, gdyż akcja nabrała takiego rozpędu, że odcinki z niej pojawią się nawet w telewizji!!!

Urlop w kraju to wspaniała akcja społeczna, która powstała z potrzeby serca. Gdy cały świat ogarnęła pandemia, wszystko się zatrzymało. Wiele biznesów bardzo ucierpiało, między innymi polska turystyka. Akcja Urlop w Kraju pokazuje, że podróżować można cały czas, oczywiście zachowując środki ostrożności. Inspiruje do podróży po Polsce:

“cudze chwalicie swego nie znacie”.

Pokazuje nowe wspaniałe miejsca, hotele, restauracje, atrakcje związane z turystyką i aktywnym spędzaniem czasu. Coś wspaniałego! Bardzo się cieszę, że mogę uczestniczyć w czymś tak wyjątkowym!  w Polsce mamy 16 województw i właśnie tylu influencerów zaproszono do akcji. W pierwszej edycji wyruszyliśmy wszyscy w tym samym czasie. Teraz odbywało się to troszeczkę inaczej, dzięki temu obserwujący akcję mogli dokładniej obejrzeć wszystko. Na raz wyjeżdżało po 2-3 influencerów, więc na portalach społecznościowych akcji mogliśmy obserwować (i dalej możemy) cały czas co warto zwiedzić w Polsce. Odsyłam Was szczególnie do Instagrama akcji:

Warto zaobserwować, oglądać instastories i czytać posty. Znajdziecie tam bardzo angażujące treści i inspiracje co zwiedzić jeszcze na wakacjach w tym roku! Zapraszam Was jeszcze również na ogólną stronę akcji, w której się dowiedziecie co nie co ogólnie o całości: www.urlopwkraju.pl

Jeszcze tak jak wspomniałam na początku akcja będzie miała swoje odcinki w telewizji! Gdy zaobserwujecie profil na instagramie, na pewno zostaniecie poinformowani gdzie i kiedy będzie już pierwszy odcinek z naszej podróży! W pierwszym odcinku zobaczycie również mnie i nasze wojaże (tak się Wam nieskromnie pochwalę), oraz wiele innych wspaniałych osób, nawet takie które znacie! Ja zdradzę, że pierwszy odcinek już 10 lipca, ale na jakim kanale oraz o której – tego się dowiedziecie z instagrama właśnie.

My w ubiegłej edycji zwiedzaliśmy przez dwa tygodnie województwo małopolskie, a teraz mieliśmy jeden tydzień na zwiedzanie województwa:

LUBELSKIEGO

Swoją podróż zaczęliśmy od bazy wypadowej w Droblinie.

Znajduje się tam piękny Dwór z pełną masą atrakcji takich jak: własna plaża, bala z gorącą wodą, spa, stajnia z końmi, gdzie można sobie wykupić jazdę konną pod okiem trenera, jest również restauracja oraz miejsca noclegowe. Wszystko położone w malowniczym pięknym miejscu na dużej przestrzeni. Polecam Wam z całego serduszka miejsce, można nawet tam zorganizować chrzciny, komunie, czy nawet wesela na większą ilość osób!

Działania, które rozpoczynały naszą akcje były nagrywane przez ekipę filmową właśnie do odcinka w telewizji. Jeździłam na koniu: gdzie niefortunnie ześlizgnęłam się z konia i cała ekipa organizatorów i filmowców Urlopu w Kraju zobaczyła moje nagie cztery litery! Co to była za akcja! Myślałam, że wybuchnę ze śmiechu ;)

Całość opisałam tutaj:

Oprócz tego gotowałam dla Witolda Casetti razem z kucharzami Dworu Droblin na sprzętach marki Kernau, oraz w garnkach  Salad Master.

Była to niesamowita fantastyczna przygoda! Następnie wyruszyliśmy do Lubina, zakochałam się w tym mieście! Nawet powiem Wam, że rozważałam przez moment przeprowadzkę! Miejsca z historią, fantastyczne uliczki, świetnie ozdobione. Sporo restauracji, duży deptak. Wszystko Wam już relacjonuje na kilku zdjęciach. Nie chce zdradzać zbyt wiele, bo organizatorzy przygotowują fantastyczne ebooki z naszych podróży. Widziałam już ich zapowiedź, także to będzie niesamowity materiał! Każdy będzie mógł zakupić/pobrać ebooka z województwa, którym jest zainteresowany.

Lublin:

Spływ Bugiem:

Wąwóz Korzeniowy:

Zamość:

Szczegółowy opis miejsc znajdziecie w naszym ebooku z lubelskiego, już wkrótce! Tam będzie więcej zdjęć, opis miejsc noclegowych i restauracji w których zjecie bardzo dobre jedzenie! Niezmiernie się cieszymy, że uczestniczyliśmy w takiej wspaniałej podróży! I z niecierpliwością czekamy na trzeci sezon akcji!

Do zobaczenia w kolejnym wpisie! :)